понеделник, 15 март 2010 г.

i love the way you're undressed now !

je ne t'aime pas, je ne t'aime pas.. je ne t'aime, je ne t'aime, je ne t'aime pas ! ;dd

защото..
не, спирам. няма да започвам вече изреченията със защото. о б е щ а в а м. защото съм наясно, че е проблем.
омг !? не го направих нарочно !
blah, who cares, обичам си защото-то.
та.. забеляза ли как съм инкогнито и все пак ти писах ? дано си забелязала, защото трябва да се чувстваш поласкана. ;dd
u're like a never-ending story.
и в момента тъпча от вкусната торта. и знам, че сега гледаш злобно монитора и си представяш как ме измамваш и ми открадваш тортата. нда, не се прави, че не е така.
дано да пишеш в дневника, защото нямам търпение да го взема. винаги съм така в началото. с времето желанието ми да пиша ще стане по здравословно. ;d
тоя пост е малко безсмислен, ще прощаваш. ама имам нужда от малко такива безсмислени неща, защото напоследък хората намират някакъв безумен смисъл във всичко, което кажа. най често намират погрешен безумен смисъл. което е.. кофти. защото свършва с минаване инкогнито и слушане на.. уел, иска ми се да кажа hate музика, ама.. аз имам само два типа песни. тъжни. и сексуални.
so.. je t'aime. и нда.
и всичко е гей.
най вече голите мъже. ;dd

2 въздиш:

духовна скитница каза...

голите мъже не са гей, просто са женствени. ;ddd

feronia. каза...

добре де, просто са женствени. ;d