петък, 19 март 2010 г.

по очите ми виждат, че отново е рухнала Кулата..


.. а ти виждаш предсказанията за рухването. много преди да се случи.
пред теб съм луда и бясна и правя глупости, а след това говоря за теб. или говоря за тях, а после ги правя. или ги правя без да говоря за тях. или просто говоря.. доста говоря.
не мисля, че някой друг е способен да ме усмирява толкова успешно и незабележително. наистина ! понякога дори не разбирам, че си ме спряла да направя някоя глупост.. или поне не след много време, когато си помисля 'о, а какво стана като го направих това ? а, вярно.. нищо не стана. thank god.'
някак много те бива да ми разчиташ настроенията. и да разбираш защо толкова много слушам shy.
и си прекрасна. вътрешно и външно.. и ако не го повярваш най сетне ще започна да питам хората по улиците, обещавам ти.
и знам, че съм ужасна в успокояването. просто исках да опитам..
ще почакам няколко дни, а после наистина ще си изпълня заплахата за сладоледа. знаеш, че ще го направя.
изчезвам се, но..
just wanted you to know - you're my lifeboat.

2 въздиш:

Char каза...

Ее, искам си лайк бутона от ФБ, защото съм в такова настроение, че ме мързи да коментирам. :Д
Обаче все пак да кажа- супер мило ми стана, като го четох този пост.
и този блог.
но конкретно за поста - "you`re my life boat" <3

и недей, Кулата е вечна.

feronia. каза...

нах, моите Кули са временни. просто химери на истинската.