неделя, 7 март 2010 г.

everylittlelovematters.

боц.
това е постът "завиждайте ми".
завиждайте ми, защото съм яка.
не ! не ми беше това мисълта. но пък ако държите, завиждайте.
завиждайте ми, защото си имам човек, когото чувствам толкова силно, че знам на кои моменти от даден филм ще се разстрои и кога трябва да го прегърна.
завиждайте ми, защото си имам човек, който дава поле за изява на импулсивността ми.
завиждайте ми, защото си имам човек, когото да хапя. и той да писка.
завиждайте ми, защото си имам човек, който е способен да ме накара да изляза от къщи чорлава, негримирана и оправила - се - за - 15 - тина минутки.
завиждайте ми, защото си имам човек, който ме кара да се стремя да бъда по - добра.
завиждайте ми, защото си имам човек, който ме кара да вярвам и да следвам сърцето си.
завиждайте ми, защото си имам човек, който си прави глуповати снимки с мен на обществени места. и въпреки всичко твърди, че съм хубава.
завиждайте ми, защото си имам човек, който да ме взима от училище.
завиждайте ми, защото си имам човек, който да ме изпраща до курсовете.
завиждайте ми, защото си имам човек, който ми пише наобратно. emosewa s'ti esuaceb tsuj.
завиждайте ми, защото си имам човек, който не е само човек, ами жълтур. а защо не и грижовно мече. пък и драгият ми смехурко.
завиждайте ми, че си имам Яна.

p.s. Мимс не дели любов. ;p

1 въздиш:

feronia. каза...

aw ; (
завиждайте ни, losers
<9