петък, 19 февруари 2010 г.

when we're not on drugs, we're still like that.

and when we're on drugs, we're soo much better !

много бързо броиш..
такам. секунда медитация, за да вляза в творческо настроение.



... патенца !


топки !
;d


в това време аз съм длъжна да съобщя ...
[... задници !]


чее?

че си седя тук. тъпча се с разни сладки работи.
бих искала да кажа, че ги ям, но аз ги тъпча.
сериозно, мога да си побера три в устата.


хм, хмм.. драгите пристрастени със сигурност ще са изключително заинтересовани от тази информация, любов.

и се наслаждавам на тихото си щастие.

със сигурност !


наслаждаваш ли се на тихото си щастие, жълтур ?



наслаждавам се.


ама ти не разбираш ...
след едно хубаво здраво напушване ...
сладките работи ти идват добре.
особено по три в устата !
[не си мислете това, което си мисля, че мислите.]


хубаво.. здраво.. напушване? :^)


аз ? съм ? казала ? това ?
имах предвид ... да ядеш банани.


ама.. черни или бели по три?
или кафяви?
^^
[имам предвид шоколади, простаци такива !]


бананите са полезни за вашето здраве.
или, или, или ... с ядки !
точка две от дневния план е ...
каква е точка две от дневния план ?


имаме ли точка две въобще?

аз не съм сигурна, че има и точка едно. но ако точка едно са бананите.
то точка две е, че ...


точка две са бирените халки!

по - хубаво от един банан е единствено ...

два банана и една бира !

половин неокраден от Дороти банан, който все още е в сутиена на Яна.
о, бирени халки !
вие, скъпи пристрастени, не знаете какво са това бирените халки.


[btw, намерих ти годежен пръстен !]
:D


бирените халки са най - висшата проява на ...
[ОМГ !]


да.

... безусловна пиянска любов.


:D
ние.
не.
сме.
пияници.
точка.
!


появяват се малко след като започнете да виждате на кадри.
и доста преди главата ви да започне да се върти наляво, а тялото - надясно.



аз никога не виждам на кадри..
хеей !
не беше така.
лежа си аз в леглото, значи.
.

точно в момента, когато имате чувството, че лежите на леглото и едновременно падате и се издигате.
сладур, от това легло имах две синки.
[защото тя ме носеше до него, перверзници такива !]


ама..
аз се опитах.
какво съм виновна
че гравитацията действаше, а, а, а, а?


та !
бирените халки, по офлюфите.


да. бирените халки.
има нещо толкова обвързващо в тях.


да.

[btw, казах на ромео, че ще му дам блога ни]
;d


защото ...
винаги когато изгубиш бирената си халка ...
можеш бързо да я замениш със същата.
и партньорът ти никога да не разбере.


whaaat?!


и това намалява броя на разводите.
dude, аз не правя така.


хм..
u sure?


аз съм идеалната жена - пропаднала щура нимфоманка.
просто така съм чувала !


.. защото.. ако.. правиш.. ЩЕ РАЗБЕРА, ЧУВАШ ЛИ МЕЕ?

ЗНАМ, ЧЕ ЩЕ РАЗБЕРЕШ. има вграден чип, нали ? нали ?
точка три !


пирати и чък норис.

да.
слушайте сега.
като порасна, ще стана Чък Норис.


а аз ще съм пират !


пък жълутърът ще бъде пират.
и ще сме една прекрасна холивудска двойка.


и ще отвлека дъщерята на губернатора !
[oops.. изпуснах се. беше тайна.]


и ще има 100 % шанс да съм ви баща !


о, мимс.


току - що измислих нещо.

ндаа?

Чък Норис не киха, защото е болен.
просто бацилите искат да избягат от него.


:D


:D:D:D


не бе
бацилите ги е страх дори да го приближат.
затова не киха.


мрън.
това означава, че когато стана Чък Норис ...



няма да кихаш?



няма да мога да кихам и да те моля да ми казваш число.



и хората няма да си мислят за теб..


защото всички ги е страх да мислят за Чък Норис !

но аз винаги ще си мисля за теб !
;d


колко шлядко.
[о. светът свършва.]


шляпшляп педалите.
:D
[мухаухаухауа]
!
(ps: беше злобен смях.)


шнапи шнапи.
и като за край ...


край?
защо?


освен ако прекрасната ми жена няма да каже нещо ?


толкова бързо ли свършваш?


ами не знам, мила. хората не обичат да четат простотиите ни по пет часа на ден.
о, бейбе. знаеш, че изобщо не свършвам бързо.


може и да обичат..
:D


понякога продължава и повече ...
... зависи от вдъхновението !


добре, добре.

вдъхнови ме ?

нека си го запазим за.. спалнята.
;d


;d
знам, че обичаш да ти рецитирам стихове докато платонично лежим една до друга на леглото.


определено.
цели пиеси !
да ми ги шепнеш на ушенце.
на лека светлина от свещи..
ароматни, естествено..



;d
та ! краят !


:D


аз си реша косата на обществени места.
пък Яна си показва сутиена.


:D


:D
и странното е, че МОЕТО винаги е изглеждало по - странно.



и замеряме хората с билетчета



в какъв свят живеем ...


:D
о.
ами.
аз се старая не всички да видят
а при теб е неизбежно.
освен това сутиените ми са толкова яки, че никой не възразява
!!


владеят ни русокосо - синеоко - с - хубави - лилави - сутиени мацки.

а така.
Я - на - пре - зи - дент !
о !


о ?

като стана президент ще забраня рекламите и ще защитавам правата на прасетата !


и повече няма да има Св. Валентин !

ТОЧНО ТАКА !

и пловдивчани ще ви пишат домашните !

аа, не.


:D:D:D


ще има много правописни грешки
:D
като например.. 'през вечерта'
което.. май е стилистична.


а, ъ, о, у, и, и.
ей ся си изядохме боя.
:D


или..
whatever.
:D


ми скузи, майни.

пускаме го !
:D


пускаме.
едно. две. три. !



мамка му и прасе !

3 въздиш:

люляк™ каза...

ебаси, с радост бих ви изнасилила <3

духовна скитница каза...

а ние с радост бихме били изнасилени от теб ! ;d
и си позволявам да говоря и от името на Яна, защото ... "аз си ти и ти съм аз.".

feronia. каза...

eh, mais oui <3