четвъртък, 25 февруари 2010 г.

and i'll send all my loving to you..


защото мразя да си болна. защото имаш онова тъжно 'аз - нямам - глас - не - ме - карайте - да - говоря' изражение. защото гласът ти е треперещ и скърцащ и тъжен. защото изглеждаш ужасно и си сива и никак не ми харесваш така.
защото се съгласи да отидем да живеем в норвегия. и защото нямам нужда от главно израчение, за да знаеш какво искам да кажа.
защото ме влюби в бийтълс.
та, затова:
обичам те, защото разказите ти ме карат да се чувствам сякаш седя и гледа всичко отгоре.
обичам те, защото някой ден ще станеш прекрасна актриса.
обичам те, защото сподели с мен онази кофа шоколад.
обичам те, защото майка ти ме харесва, а сестра ти мисли, че се смея през цялото време.
обичам те, защото мразиш всички момчета, които харесвам. (с едно изключение)
обичам те, защото приятелите ми знаят, че имам 'мисля - за - мими' изражение.
обичам те, защото картичката за рождения ми ден винаги ме нахилва.
обичам те, защото мама те харесва.
обичам те, защото цялата ме направи във синки онази вечер.
обичам те, защото ми даде почти да ти счупя ръката, докато гледахме Тексаско клане.
обичам те, защото си най прекрасните очила, които някой може да има.
обичам те, защото първият ми път беше с теб. [най прекрасният първи път от всички първи, които съм имала.]
обичам те, защото точно с теб онзи луд ни гледа на пета.
обичам те, защото ми се обаждаш да те храня.
обичам те, защото ме караш да се чувствам толкова спокойна.
обичам те, защото приятелите ми те харесват и нямат нищо против да те натрисам.
обичам те, защото ме критикуваш рядко, но винаги когато трябва.
обичам те, защото цялата ме направи сметанена онзи път, когато правихме палачинки.
обичам те, защото ми даде шала си.
обичам те, защото ми каза, че гушкам като грижовно мече.
обичам те, защото е толкова лесно да помня всичките ни случки.
обичам те, защото понякога ти разказвам една история 100 пъти и ти не казваш нищо, а просто ме слушаш.
обичам те, защото ми даваш да ти рисувам с маркери по корема.
обичам те, защото си лятна.
обичам те, защото пазя и двете 'i <3 u' мечета, които ми нарисува.
обичам те, защото китарите ни са сестри.
обичам те, защото 'обичам те' звучи толкова лесно и просто, когато ти го казвам.

и се надявам да те усмихна. защото те обичам.

пс: досега всичките ми тагове са пижамени о.О