сряда, 24 февруари 2010 г.

i remember the first time that we met, how could i forget ?



какъв спорт си практикувала с ребрата си ? ;d

лежене? :D

dude, казах ти, че в тези количества е ОПАСНО.
броя до три.
всичко, което кажеш след това, ще бъде използвано главно срещу теб в съблекалнята.


за да легна пак ли?

едно.
две.
три.


9 !
можеш ли да познаеш какво правя?

лежиш ?

:D
не.
втори опит.



;d
ядеш ?


wooow, u're good o.O

i just know u, darling.
междудругото ...
направих едно откритие.
някои неща. простички неща. простички думи и изречения ...
звучат толкова по - яко, ако ги кажеш на английски !
например ...
не е забавно да кажеш "притеснително".
:D
но пък дистърбинг !!!


disturbiiing !
:D
хахаха, три поправени едно след друго.
колко сме неграмотни.
почти като някои други хора.
[няма да споменавам имена.]


[спомени само населено място. ;d]
или "точно така" вместо "индийд" !
или ...
;d


или..
strip вместо "събличай се"
:D


или ...
"провал" вместо "фейл" !
:D


e,
фейл вместо провал?
хъх..


или ... "малко странно" вместо "кайнд аф стреейндж" !
или ...
странно вместо уиърд.
обожавам уиърд.
:D


абе, любов..
не мисля, че разбираш как става..
ти харесваш повече английското
следователно трябва да е английското вместо българското
а ти го правиш наобратно
;dd


не, бе, сладур.
казвам, че НЕ е забавно да използваш българското, колкото английското.
сеш се ?
;d


аааа
загрях
малко съм бавна..
.. заради ребрата е. ;d


100 %. ;d
там имаш най - развъдена мозъчна дейност.


оле, а ако знаеш каква глупост бях написала на олимпиадата
там имаш най - развъдена мозъчна дейност.
нали..
въпроса беше кой орган, споменат в текста, е от дихателната система
и аз бях написала cerveau


WARUM ?
;ddd


абе.. cerveau, бе.
като мозък.
сеш се?
;dd


знам, бе.
;d


ааа
та, да.


абе, знаеш ли какво измислихме вчера с Мони ?
;d


не?

как е "сбърках два пъти" на руски.

как е? ;d

я ошибался два пута.
:D:D:D


(rofl)
олее !
а знаеш ли какво каза г-жата ми по биология? :D:D
начи.. беше адски шумно
и тя мрънка нещо
и по едно време крясва
"тихо сега, че няма да ме чуете как свършвам !"
:D
и целия клас на земята от смях..
а тая по руски онзи ден


а нашта ни пита "какво акате ?"

:D:D

ама защото ние врещяхме "ааа".
;d


да бе, схванах

[dude, НЕ мога да постна това в съблекалнята. ;ddd]

та, тая по руски.. обясняваше как трябвало да побързаме, защото нямало да успеем да свършим
:D
о, можеш.
аз ще го постна.


о, не.

:D

;d
имберъсинг !


who cares ;dd
we fuck, we suck, we lick, we blow..
;dd
whores !


Коцето, Дани и едната ни последователка ? ;d
Коц и лентичка против рака на гърдата.
мисля, че е време да разкажем някоя от историите си на света.


о.
налага ли се? ;d


ми то не се налага, но наистина се притеснявам за фейла на този пост.
;d


хубаво. :D
коя искаш да разкажем?


как се запознахме !
хайдехайдехайде.
не сме им разказвали как се запознахме.


мисля, че всички знаят как се запознахме
;dd


дообре, разрушителко на моменти.

но добре.. ще караме историите хронологично. като пропускаме някои (например от почтирождения ми ден. ;d)
хей !
недей
да
ми
казваш
ТАКА !


[защо ? аз стоях права и се клатех вълнообразно. ;d]

[защото аз не стоях права.]

[пък и може най - после да разберем какво съм казала при онези четири телефонни разговора, които не помня ?]

[наистина мисля, че ще е най добре да пропуснем тази история, мимс.]

добре.
та, преди много, много, много време ...


един прекрасен.. есенно - зимен ден..

не.

сутрин.. следобед. нещо си..

ИЗБЪРЗВАШ.

о.


стой сега.

извинявай.

та ...
[скрий се. ;dd]


[крия се.]

преди много, много, много време ...
... когато Яна все още беше едно невинно русо момиченце ...



[бях ли? ;d]


... а аз все още имах момчета приятели и даже бях наистина нещастно хлътнала по едно от тях ...
[беше. ;d]


[това не е ли от иван периода, любима? ;д]


... някъде в орбитата на интернет пространството ...
[oh, boy.]
поправка: когато вече нямах момчета приятели и ходех с един задник.
та, нейде там ...
из пикселчетата енд уатева ...
... имаше един форум !


[а, ама ние започваме съвсем от началото !]

[ама добро утро, любов.]
[добро утре. ;ddd]


[добро днес на теб, предкресна]
[* прекрасна.]


[;ddd]
та, този форум някога се казваше дечица.
той още се казва така.



[но вече не е онзи форум. сега е друг. защото нас ни няма !]


но нас, истинските готини прекрасни драматизиращи изпокарващи се хилещи се лигавещи се дечица ...
ни няма.
но някога този форум беше едно прекрасно място.


[indeed.]
[а моят ник беше янчуф.. това какво ви говори, драги читатели? ;d]


[моят беше Шизофреничка. иненадващо, хъх ? ама си имах главни букви. които после умряха. но това е друга история.]
та ...
някак, в някоя тема, в някакъв там час ...
се запознах с Янчу.
не знам защо, но още в началото така те кръстих.
и така си и до сега. ;d



[ами да, ти си жабчу.. трябвало да е отмъстиш на някого ;dd]


[бях забравила, че съм жабчу !]
по скайп Янчу ми изглеждаше невъобразимо готина.
[не, че в действителност не си.]
;d
но имах чувството, че ...
слуша точните песни.
гледа точните филми.
слага си точните аватари.
и всички я обичат.



[на янчу й спря нета.]
[а появи се.]
[та.. блъшваш ме, мимс.]


от онези момичета, които ...
винаги знаят какво да кажат.
носят дрехите си със завидна лекота.
и от време на време се улавяш просто да ги наблюдаваш.
[ама аз така мислех ! пък то така и се оказа.]


[това е толкова.. мило.]
[а аз.. мен ме беше страх, че няма да ме харесваш.]
[беше толкова нависоко издигната във форумната йерархия, че..]
[мислех си, че никога няма да ти направи впечатление такова новичко форумърче като мен.]


[ти си луда ? аз дори не пишех чак толкова в този форум. ;d]

[помня.. беше като онези готини форумки, които се появяват само понякога и всички толкова се радват като се появят.. и питат къде си била, какво си правила, защо не си писала.. всички те обичаха.]


[защото аз ги преследвах докато не се предадат и не ме обикнат. ;ddd]


[продължи с разказването.. още не сме стигнали до любимата ми част. ;d]

натам ...
един сравнително топло - студен ден ...
ние, веселите форумци ..
[драги ми смехурко ... ;ddd о, ще ти викам смехурко ! толкова е сладко.]
... решихме да си заформим форумна среща.



[о, още едно a.k.a.]


място: пилоните на ндк-а.
час: не помня, но така или иначе кой изобщо го спази ? ;d



[всички освен мен? ;d]


помня, че бяяях с шарения шал. който Яна обича. и косата ми все още беше на червени кичури.
[времето. което. не. се. споменава.]
[и аз закъснях. разбира се. ;d]
та ...
висим си ние на пилоните.


[и все пак беше там преди мен..]

помня ...
Дани ?



да.


Ети ?



да.

Боги ?

да.

Ай ?

да.

и това е ? ;d

после дойде и ния.
помня, че я търсихме по витошка


а, да ! Ния. ама то беше натам.

и никой не знаеше как изглежда
:D


да !
;d
та, седим си ние на пилоните ...
и те говорят за Яна, та Яна, та Яна.
пък аз знаех Яна от няколко чата.
:D


[наистина ли са говорели за яна, та яна, та яна?]


[наистина. ;d]
ама май и никой не те знаеше много как изглеждаш.
а имаше нещо със звънене по телефона.


[;dd]
искаш ли да поема за две минути?
за да разкажа моята гледна точка?
искаш.
та..
аз закъснявах.. бях в някакво отвратително задръстване.. помня, че бях успяла да накарам мама да ме закара..
и.. беше ужасно, не можеше да се мръдне. накрая я накарах да спре посредата на улицата, за да мога да сляза.
после помня как тичах десетина минути и се молех да стигна колкото се може по бързо до подлеза
когато излязох пред подлеза почнах да звъня на дани
защото аз не бях разбрала, че срещата е на пилоните !
;d


[аз не бях сигурна, че ТОВА са пилоните, ама ... тихо. ;dd]

и почнах да обикалям като изгубен електрон около ндк, дани не ми вдигаше, ети не ми вдигаше, а другите дори не знаех кои са
;dd
накрая тръгнах към моста на влюбените
[защо? е.. никой не е наясно. ;dd]
и си вървя аз и се правя, че света не съществува.. и по едно време се осъзнавам, че някой ме вика
обръщам се, две момичета тичат към мен..


[о, не. тук става имберъсинг. :D:D:D]

огледах се да видя дали тичат към МЕН.. защото ми се е случвало някой да тича към мен, но всъщност да не тича към мен, а към някой зад мен.
[а, не. теб още те няма..]
;d


[да, знам, но се предусещам. ;d]

спрях се. те тичаха. аз продължавах да седя. те продължаваха да тичат.
накрая след едно последно "ЯНААА"
дани и ети се появиха пред мен.
нагушкаха ме, аз ги нагушках.
и после.. ме поведоха.. към любовта на живота ми..
!
[и не, нямам предвид боги !]


[;ddd good choice !]

отидохме там. те продължиха да ме гушкат. ай ме гушна. боги ме гушка.

(wasntme)

а зад тях стоеше едно мълчаливо девойче [сега като се замисля.. какво по дяволите е станало, че си мълчала?! ;d]

[ами те те гушкаха ! какво ? да им говоря ли ? ;ddd]

аз се приближих. тя се приближи.
аз: здравей, мимс.
тя: здравей.. ам.. ъм.. може ли да те гушна?
и това е.. най хубавото ми запознанство евър. !
та.. тя ме гушна.


:D

и така започна всичко..


а ти си помислила, че съм психично болна.
:D
или най - милото същество на света.


не е вярно !
а, второто е вярно.
;d


аз като те питах, ти ми казаа.
каза, че или съм най - лудото, или най - милото същество.
;d


най лудото не значи психично болна
:D


;d mkay.
предлагам да постваме.


о.
чакай.. нека да им кажем какво следва.
;d
за какво ще разказваме другия път?


ами следващата история еее ... ? ...

ами.. хронологично.. следващата е..
хм..
о :D
помня онзи път, когато те видях в автобуса
ШИЗОО, ШИЗОО
:D
както и да е.. предлагам да започнем да им разказваме лятото си. ;d


***

p.s. малко задкулисно:

мими..


ндам ?


ти си едни наистина прекрасни очила. (:

очила ?

нда. очила.

защо очила, пък ?

хайде, киноманке, помисли малко..

Яна, ще ме докараш до побъркване, ако не се сетя скоро.

Les amis c’est comme les lunettes, ça donne l’air intelligent, mais ça se raye facilement et puis, ça fatigue. Heureusement, des fois on tombe sur des lunettes vraiment cool ! Moi, j’ai Sophie.
et moi.. j'ai toi.


;((hug)


(hug)
о, не плачи. моля те.



няма. от хапчетата е !


точно така !
а моето е от ребрата !

5 въздиш:

feronia. каза...

който го прочете цялото, ще го черпя един банан ;d

духовна скитница каза...

ако е специален - аз го прочетох поне девет пъти !

feronia. каза...

за теб - девет банана и девет целувки и девет гушки.
и едно спане вкъщи ;dd

люляк™ каза...

ебати, ще се разплача от умиление и радост по ония дни и разбира се ще ви убия междувременно, че сте качили тая снимка, ама нищо, прощавам ви :D

духовна скитница каза...

виж как изглежда Боги, по офлюфите, ти имаш най - малко право да се оплакваш. ;ddd
p.s. а най - сладкото е, че току - що съм се запознала с Янч, пък тя вече ми се е лепнала. ;ddd <333