събота, 24 април 2010 г.

p.s. i love u.

[разни постове към жълтура ми, оцелели след чистките в едното.]


[20:37:30] Янчу каза: просто като видя нещо момче-мразко и се сещам за теб. ~ ето какво впечатление оставям у хората. тцтцтц. xD

[11:01:14] Янчу каза: звучиш ми като някоя готина мажоретка, която си cheer up-ва отбора (: ~ xDDDDDD

[22:47:54] Янчу каза: Като изкарана от някоя песен или филм си.. И постоянно се чудя, това прекрасно или ужасно е. [*въздъх*]

Янч: той е казал, че съм странна, сега ще си го получи. / луничка :] каза: и ти казваш, че съм странна. / Янч.: ама, аз те познавам. xD

Янч каза: aww.. толкова си сладка, когато си подкрепяща xD / и после не съм можела да бъда мила. да, бе, да. ;Р

Янч каза: ти си любовта, разхождаща се с кецове из центъра на софия. / е, как да не се нахили човек ? ^^

аз айдем, ти айдеш, той / тя / то айде, ние айдеме, вие айдете, те айдет, Вие айдете. Янч айде.

първото впечатление на @feronia за мен - "или е луда ... или е най - милото същество на света.". първото, първото. ;d

аз направих на @feronia пирамидка от гушкащи мечоци, а тя каза че прилича на лайно. уа. ;[

@feronia каза: ами.. ти си онова влюбващо момиче / дори истерията ми обезоръжаваш с милите си думи. (:

@feronia, нда. вече знам какво е истинската любов ... когато половинката ти каже "пишка ми се." в средата на филма, ти да отвърнеш "отивам да си издухам носа.".

@feronia, подари ми писмо в бутилка !

@feronia каза: хаха, много ти отиват такива.. бедствия ;d

@feronia, всички сте ужасни ! ;dd ... Лили каза: o da i sega tq shte mu prati bloga ti toi shte se vlubi v bloga ti posle v teb / познато ? ;d

@feronia е сънувала, че изяждам някаква торта, цялата и даже я бия през ръцете като иска да си вземе. ;d защо всички сънувате, че се бия ... аз - миролюбиво !

@feronia, i just wrote ... to say ... i love u. and i mean it from the bottom of my heart.

@feronia, аз не те обичам, пък ! [само много.]

ние грухтим ! [@feronia]

точно така ! той не осъзнава колко съм слънчева и лунна едновременно ! гуш @feronia .

супер. един от талисманите ми всъщност е подарък на@feronia от бившия й. why weird things always happen to me ?! ;dd

@feronia, например Погледът, който означава "Лун, пак забъркваш каша" или "Лун, говориш нещо, което не ме интересува.". ;d

@feronia, Мими Уан Кеноби.

@feronia, Мимс Лунмъркар !

@feronia, chuck norris once walked down the street with a massive erection. there we no survivors. !!! ;dddd ;ddd ;dd ;d

мисля, че съм влюбена във @feronia, но, моля ви, не й казвайте.

@feronia каза, че сте ебати клюкарницата.

@feronia, караш ме да се чувствам обичана. пък.

@feronia, харесвам те безумно.

@feronia каза: i fuckin' love u, u fuckin' teasing nympho. / aw. <3 ;d

@feronia, ти си първият и единствен човек, който ми топли нослето. <3

@feronia, радвам се, че се радваш, че се радвам, че се радваш, че се радвам, че се радваш, че се радвам, че се радваш, че се радвам, че се радваш. ;dd

@feronia, хубава си.

@feronia, forbidden to come back !

@feronia, а аз съм Смим. с Мим. или Нул. като нула. като това, което съм без теб. <4

@feronia каза: приемам те в течен вид. ;dddd

puk az se blusnah v telefonna kabinka dokato se pribirah s @feronia i govoreh s @Rx-Ende po telefona. ;ddd

ако носът ми преди не е изглеждал толкова счупен, колкото Яна казваше, то сега вече е отвратителен. честито на спечелилите ... ти, тъпа телефонна кабино. ;ddd

@feronia, правиш ме толкова щастлива, че чак забравих, че съм бясна на Марти. ;dd

@didonko каза: много секс има около теб и Яна [@feronia, ;ddd]

@feronia, i pastet u. ;d

@feronia, не ме боли глава, шаляляля. и добавям още едно нещо към списъка ни - ще участваме в Рекорда по масово четене. <3 а и имам още нещо наум. ;ddd

@feronia каза: u're too good for me. <3 (:

аз: трябва ми чудо. / @feronia: ами ... ще се молим. / камбаните: *дзъъън* ;d ;d ;d

@feronia каза: u're like the bestest best friend. ever. / какво повече му трябва на човек ? (:

@feronia, i'm NOT falling for anyone. ;d

@feronia, идиот, ти си единственият човек, който би ме обичал, ако ме види в какъв вид излизам да изхвърля боклука. току - що го осъзнах. ^^

@feronia, по - рошава и от обикновено лилава коса. очилата ми, накривени. най - старите ми емо кецове. праисторически анцуг и огромен, огромен суичър. огромен.

@feronia, единствената ми половинка в момента е дерек от анатомията на грей. и мисля да си остане така и след сряда. ;d

аз съм retarded red айпод хюмън ! [@feronia]

@feronia, dude, надявах се, че съм го паркирала незабелязано. ;p i'm not drunk, i'm just walking like jack sparrow. ;ddd

@feronia, наши. ако бях с джъд лятото, изобщо нямаше да се сетя за теб, loser. с лилав лак съм.

@feronia каза: ето ти свещи, бе, гений, цяло дърво !

@feronia каза: оф, пусни музиката, че пак стана студено.

пък @feronia ми праща снимки, които крещят секс и после се предполага, че трябва да съм на диета ... мрън.

@feronia, ожени се за мен ! или омъжи ! или както е там !

пък @feronia е най - милото, усмихващо и жълтурчесто същество на света. ;*

@feronia, аз съм sex goddess !